Блог інтернет - магазину OSTEL

Спікери ECEF відвідали студію OSTEL


Студію OSTEL відвідали цікаві гості!

Темою для обговорення була Sustainable Fashion (Стійка мода), оскільки OSTEL розвиває концепцію Sustainability в своїй роботі.

Кім Полднер - доцент Університету Вагенінген (Нідерланди), засновник платформи Circular Fashion Lab, також.

Еллен ван Бюрен - професор в галузі містобудування факультету архітектури та урбанізованого середовища Делфтського технічного університету (Нідерланди).

Ельс Леклерк - урбан дизайнер, директор Studio Aitken (Нідерланди, Великобританія).

Зустріч відбулась завдяки громадській організації ReThink, а саме в рамках European Circular Economy Forum Kyiv 2019 (ECEF), що проходив у Києві 4 Жовтня та Ользі Мелокової IED і волонтеру ECEF Мар’яні Рекрутяк.


Fashion-відповідальність. Співпраця OSTEL з італійським університетом дизайну

IED Istituto Europeo di Design

У 2015 році OSTEL виграв грант від італійського Instituto Europeo di Design (IED) під час показу колекції "NATSU" на Ukrainian Fashion Week. З тих пір OSTEL підтримує зв’язок з італійським інститутом дизайну та нещодавно прийняв участь у проекті UNDER PRESSURE.

UNDER PRESSURE - на початку цього року IED запропонував своїм студентам в Італії, Іспанії та Бразилії взяти участь в проекті під назвою "Under Pressure".

На першому етапі проекту був запущений конкурс «100 questions for tomorrow», в рамках якого були виявлені 100 найактуальніших питань на тему стійкості (sustainability). Питання лягли в основу інсталяції на виставці «Fuorisalone» в Мілані, а також були візуалізовані OSTEL в Мистецькому Арсеналі під час Міжнародного конкурсу молодих дизайнерів в Києві, організованому Українською радою моди у співпраці з IED цим літом.

Про візит Джованні Отонелло, креативного директора IED та Ольги Мелкової, регіонального менеджера IED :
Дизайнер OSTEL, Ольга Стельмахова: «До мене звернулася Ольга Мелкова, оскільки в моїй колекції представлені" ethical "(етичні) вироби, такі як сумки з гіппоалергенної штучної шкіри, виготовлені з поліуретану з мікрофіброю. А також літнє взуття з конопляної тканини.
Джованні з Ольгою відвідали мою студію, щоб відібрати колекцію, яка відповідає Sustainable fashion і може бути візитною карткою для корнеру в Мистецькому Арсеналі на одній з найбільш масштабних і впливових міжнародних fashion-подій в Східній і Центральній Європі - International Young Designers Contest (Міжнародний конкурс молодих дизайнерів).

 

Організатори конкурсу - Ukrainian Fashion Council і IED-Istituto Europeo di Design. У IED зараз проходить проект, «Under Pressure" (під тиском), що спонукає публіку реагувати на навколишнє середовище, соціальне і економічне Sustainability (сталість довкілля). Здатність навколишнього середовища витримувати вплив людини.

Я тільки почала розвивати цю тему для свого бренду і просто в житті також, тому що відчуваю відповідальність за нашу планету і вплив на довкілля. Пару років я не їм м'ясо і сортую сміття вдома. І в останній Колекції я вже не використовую натуральну шкіру. Планую далі максимально підтримувати Sustainability fashion і рада, що існують такі інститути як IED, які розвивають цей напрям для студентів.»


Нова unisex-колекція від OSTEL!

Все частіше і частіше на вулицях зустрічаються образи, які складно віднести до певного типу гендеру. Таким вже мало кого здивуєш. Цікавий факт, що початок unisex-епохи було покладено ще в 1960-х, коли в світі моди стався переворот щодо джинсів. Адже раніше вважалося, що це одяг робітників. Пізніше джинси стали поширюватися під гаслом «для неї і для нього».
Але самий пік на розвиток цього стилю прийшов на 1990-ті, коли Кельвін Кляйн випустив першу unisex-колекцію, надихнувшись моделлю Кейт Мосс. Жінки стали доповнювати свій образ чоловічими сорочками, або ж брючними костюмами. Що і нині вважається дуже актуальною тенденцією. Головне, не боятися експериментів.

 

Зміни відбувалися не тільки в одязі, але і в зачісках, косметиці. Жінки стали ходити з короткими стрижками, а чоловіки - навпаки відрощувати довге волосся. Крім того, серед жінок популярно було відмовлятися від багатої кількості косметики, а чоловіки поступово починали використовувати деякі види косметики.
Ключовим моментом unisex-стилю є відмова від деталей, які можуть вказувати на статеву приналежність. Таким чином, unisex позиціонує себе як вільний, просторий одяг, з характерною для нього - максимальною простотою.

 

Головні якості на яких будується unisex:
• універсальність, практичність.
• простота в деталях.
• вільний крій, як для чоловіків так і для жінок.
• наявність нейтральних відтінків, простих тканин.
• відмова від помітних «кричущих» принтів.

Одними з найяскравіших представниць застосування чоловічого одягу були  Марлен Дітріх, Дайан Кітон, Кейт Мосс. Це постійне застосування сорочок, брюк, піджаків, капелюхів, які підкреслюють приховану жіночність .

1 - Даян Кітон у зйомці для InStyle.
2 - Марлен Дітріх.
3 - Кейт Мосс для Marie Claire, Eamon McCabe 1992 р.
4 - Марлен Дітріх, 1930 рр.
5 - Даян Кітон та Вуді Аллен у фільмі "Енні Голл", 1977 р.

Зараз OSTEL випустив нову unisex колекцію ‘CROOKS’. Ви зможете помітити відсилання до стилю англійського бандитизму 1920-х років. Крім того, в новій колекції дуже тонко проведена грань між чоловічим і жіночим: одяг легко трансформується і підлаштовується під свого власника за допомогою особливих деталей.
Приходьте в нашу студію, щоб першими приміряти нові образи з колекції OSTEL!


OSTEL на фестивалі Tomorrowland 2019!

 

Музичні фестивалі - найкраще місце, де кожен може проявити свій стиль і не боятися експериментів. Одним з таких фестивалів є бельгійський фестиваль електронної музики -Tomorrowland. Його заснували брати Manu і Michiel Beers в 2005 році. Це один з небагатьох фестивалів, який стрімко розвивався в кількості своїх прихильників, і з кожним разом кількість відвідувачів збільшувалася в 2-3 рази. Перші фестивалі набирали від 9000 до 50000 глядачів, зараз же на фестиваль щороку приходить до 400 000 людей, а квитки розкуповуються за півгодини від початку онлайн-продажу.

Найчастіше на фестивалі виступають такі діджеї, яких ви, певно, знаєте:
Armin van Buuren, Afrojack, Alan Walker, Alesso, Alok, Axwell Λ Ingrosso, David Guetta, Don Diablo, Duke Dumont, Eric Prydz, Yellow Claw, Kölsch, Ferry Corsten, Martin Garrix, Martin Solveig, Nervo, Paul van Dyk, Oliver Heldens, Solomun, Svenson & Gielen, Tiësto, Tchami, Timmy Trumpet, Steve Aoki, Dimitri Vegas & Like Mike, Nicky Romero та  інші.

На Тоmorrowland всі глядачі, як одна величезна сім'я. Кожен намагається чимось відрізнятися від іншого, і це така суміш фарб! Тільки уявіть – 400 000 осіб, і кожен хоче бути унікальним! Найчастіше зустрічаються такі стилі одягу, як: бохо, еклектичний стиль, костюмований (тематичний) та інші. Звичайно, це фактурний, вільний, багатошаровий одяг, з елементами фольклорних мотивів, і не тільки.

Цього року OSTEL вдруге побував на Tomorrowland, і ми змогли зафіксувати все це вживу, а це значить, що порція натхнення на майбутні звершення отримана!


Наша богемна вуличка чекає на вас!

Київ – це не просто столиця України, але один з найбільш значущих культурних центрів країни. Якщо уявити певну зону Києва у вигляді музею, то це обов'язково буде Терещенківська вулиця. Адже, це дивовижне місце, зібрало в собі стільки цікавих місць зі сфери мистецтва і культури. Можна витратити не один день, щоб повністю, не поспішаючи, насолодитися всією красою. Ви можете почати свій день за чашкою кави в парку Тараса Шевченка, а потім відправитися на екскурсію в музей імені Богдана та Варвари Ханенків. І чому б після цього не заскочити в Бурсу Живопису (альтернативна школа мистецтв), і не написати свою першу картину? А далі можна зайти і підібрати собі образ для майбутнього музичного фестивалю, в студії українського бренду OSTEL.

Або ж продовжити культурну програму і ще насититися картинами в національному музеї російського мистецтва. Думаєте це все? Але ні, адже Терещенківська таїть в собі ще приголомшливу галерею VOLOSHYN Gallery. Справжнє місце сили, наповнене музеями, парком, університетом, школою англійської, студією одягу, Бурсою Живопису, кав'ярнями, галереями, і навіть, антикварною лавкою! Кожен будиночок, вуличка, арка уміщає в собі стільки таємних скарбів: мозаїка, неймовірної краси фасади, ліпнина.
Наша богемна вуличка чекає на вас!

Настав час фестивалів та бохо - стилю!

Весна та літо поступово підкрадаються до нас, а це означає, що настане час фестивалів, концертів, ярмарок. Відбудуться такі фестивалі в Україні, як Kyiv Music Days2019, фестиваль фарб Холі, Ostrov Festival 2019, Kupala, та зарубіжні – EUROPAfest (Бухарест),  Фестиваль «Dixieland» (Дрезден), Фестиваль «Jazz Rally» (Дюссельдорф), Burning Man (пустеля Блек-Рок), Coachella (Каліфорнія), Tomorrowland (Бом),  Sziget Festival (Будапешт) та багато інших.  Це слушна нагода для того, щоб проявити себе!

Фестивалі – це не тільки відпочинок, розваги, а й ще час для вираження свого стилю, а саме бохо, який найбільш актуальний для фестивалів! Багатошаровість, мішкуватість, еклектичність, деформація, ефект прожитості, асиметричність (можна продовжувати довго) - це саме ті якості, які зможуть підкреслити вашу богемну, творчу особистість та створити чудовий бохо-образ.

 

Що таке бохо-стиль (Boho -bohemian)?  В першу чергу  бохо - це історія, причетність до життя багатьох народів. Адже саме бохо створює усередині нас  зв'язок з природою, планетою, і можливо, античністю. Створюється відчуття, що річ кочувала і має свою особисту історію. Вже протягом кількох століть цей стиль залишається актуальним і відомим в своїх колах. Люди, що створили цей стиль, були неймовірно творчими, природними, автентичними. Вони віддавали своє життя любові, свободі, мистецтву, пізнанню навколишнього світу і себе. І все це можна з легкістю створити та проявити за допомогою одягу. Саме тому, ми створили для вас добірку образів в стилі бохо з одягу бренду OSTEL.

Бохо-стилю притаманне застосування натуральних тканин і наявність прикрас з коштовних каменів і мінералів. Бохо - це повага до нашого Дому та його жителів, тому що актуальною тенденцією є редизайн, повторне використання матеріалів, що позитивно впливає на нашу планету. Цей стиль дозволяє відкрити в нас духовність, легкість, чистоту. Все це активно використовує  дизайнер українського бренду OSTEL – Ольга Стельмахова.

А тепер давайте спробуємо розібратися з тим, що властиво бохо-стилю в одязі. Основоположним є застосування натуральних матеріалів, таких як бавовна, льон, конопля. А також використання природних, натуральних кольорів - коричневий, теракот, оливковий, слонова кістка, пісочний, ніжно-блакитний.
 

Гармонійним буде поєднання таких кольорів, які ви найчастіше спостерігаєте в природі. Наприклад, зелений і коричневий (зелень і дерево), блакитний і білий (небо в хмарах), блакитний і бежевий (вода і пісок) і так далі. Все це можна підкреслити аксесуарами з каменів, капелюхами з бавовни або соломи.

Якщо говорити про форму, то це, звичайно ж, пишні, повітряні, м'яті, багатошарові, деформовані речі. Крім того, родзинкою вашого образу стане який-небудь етнічний орнамент або цікавий візерунок, саме це буде створювати асоціацію з древнім світом.

Якщо ви хочете підкреслити автентичність, богемність, зв'язок з природою, то не бійтеся експериментувати! А ми із задоволенням допоможемо вам із цим!


https://ostel.com.ua/store

Нові капелюхи та авангардні сумки

Unisex для всіх!

Шукай в нашому online-магазині!  

Новий погляд комбінування образів!